måste tillägga detta innan jag drar ut

om han tappar alla känslor för att jag spårade en kväll? så är det ju upp till han? är det en bra kille att älska då? nej inte direkt va? hah, jag trodde fan inte att det var såhär lätt att släppa taget om han - det kanske blev lätt efter allt han sa? jag fick se en helt annan människa i han och det var en falsk person och ni vet ju vad jag tycker om falska människor? så ni hörde rätt, weronica anna viola hedvalls har gått vidare. hon förstod att hon förtjänade en så mycket bättre och en som älskar henne för den person hon är och inte för den han vill att hon ska vara.


Kommentarer
Postat av: Anonym

förstår precis vad du menar...

2008-06-17 @ 13:38:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0