onsdag

godmorgon sötnosar.
vaknade precis, är ju ledig på onsdagar och även denna onsdag också, riktigt najs. sitter just nu och lyssnar på musik och käkar lite frulle, blev en hård natt igår! men tack helena för att du kom och stöttade mig <3 vi kollade även på matchen grekland - sverige 0-2. helena blev rätt chokad hur jag lät när det andra målet sattes in! skrek så att jag fick ont i halsen! hah, fan va hon skrattade åt mig. är nog en liten fotbollstönt inom mig (a) menmen, ska försöka få tag på han och fråga om vi kan prata om allt idag, för jag kände redan när jag vaknade att mitt hjärta värkte. för jag tycker man ska kunna diskutera saker och ting utan att bara gå sin väg? eller har jag fel? så får se om han svarar på luren, eller ej. wish me good luck.

ska iaf göra mig iordning snart, för ska dra till stockholm för att kolla på ett par skor, sen hem och fixa massa saker inför imorgon! så det ska bli najs, helena säger att jag kommer lika en "stockholms brat" .. hahaha! får hoppas på att jag inte liknar än ;d måste slänga i mig mackan nu och hoppa in i duschen
 - love you all!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag har läst din blogg ett tag och måste bara få säga en sak om den här killen som (tyvärr?) har greppat tag om ditt hjärta. Om det är samma kille, som du i princip har skrivit om hela tiden, så borde du, även om det gör förjävligt ont och kanske tillochmed känns omöjligt, släppa taget om honom och skaffa en grabb, som behandlar dig som du förtjänar att bli behandlad. Det verkar ju som om du är en sådan himla fin tjej som förtjänar det bästa. Lycka till nu! Kram

2008-06-11 @ 16:21:40
Postat av: helena

höhö, min lilla sthlmsbrat/fotbollsneerd ;d

2008-06-11 @ 20:52:38
URL: http://helajnii.blogg.se/
Postat av: Markus T

pratade du nått med honom idag? om du gjorde de, hur gick de?



om han inte kan förändra sig för din skull, utan istället väljer att träffa nya. då anser jag inte att han är den rätta.

ber om ursäkt fall jag tränger mig på förmycket!



Ha de!

2008-06-11 @ 21:46:33
URL: http://tabyiron.blogg.se/
Postat av: weronica

jessica - jo jag har också insett det, att det är dags att släppa taget om honom och det ska jag göra fast det kanske kommer bli svårt. men tack så mycket, det värmer! får hoppas på det bästa ;d hah! kram på dig :)

2008-06-12 @ 01:09:23
URL: http://hedvaalls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0