plaska hela dagen lång

lite updated från dagen - åkte vid två till stockholm för att kolla efter ett par skor och hittade ett par på engång. najs som fan, köpte lite smink sen blev det donken och sedan hem. där jag chilla, pratade med han också. och fick höra att dom senaste veckorna bara var fejk, tufft. men hej, det är sommar? och vem vill inte ha mig? hah ;) efter samtalet kom lisa och helena och vi började färga håret och allt man kan tänka sig. helena drar ut för att träffa kalle, då jag och lisa får fetaste ideen att smyga på dom. så vi satte på oss mjukisar och tjocktröja och begav oss ut för en busigsmygning, men efter ett tag så kom dom på oss så vi drog dit och hälsade och jag ser en fet vattenpöl och jag börja stänka på lisa tillslut så är vi en storvattenpöl, hah - jag la lisas skor i pölen och sa BADABADABADA (med en barnröst) oh stampade lite lätt på skon. fyfan va vi hade det kul och som kalle sa "fyfan, va sköna brudar".. men hallå? det är oss du snackar om? ;)

näe, nu måste vi sova om vi orkar gå upp klockan sex.. så ska lägga mig brevid helena nu och sussa sönder. godnatt & sov så gott. puss <3 / weronica


Kommentarer
Postat av: Markus T

hehehe, vatten kan man ha mycket kul med! ;p

varför gick du upp så tidigt i morse?

hehe, fin bild! ;D



stackarn! :/ förstår vad du menar, själv råkat ut för samma sak... men nu är det sommar, och söt som du är så ska de väl inte vara några större problem för dig att hitta en fin pojk! :)



Ha en toppendag nu!

2008-06-12 @ 13:20:01
URL: http://tabyiron.blogg.se/
Postat av: Markus T

okey :D hur känns de att vara fri o ha sommarlov nu? :)

hehehe, flummig, nu förstår jag inte (A)

jo exakt, livet tar inte slut för de där :)

du ska med andra ord leva livet i sommar ;p



jupp, tog studentern för exakt två veckor sedan nu :)

Kram

2008-06-13 @ 14:52:37
URL: http://tabyiron.blogg.se/
Postat av: Markus T

skönt att du svarar mina kommentarer även om de inte skrivs nått :)



hehehe, snart kommer du in i de! ;) hoppas du får en grym sommar nu iaf! ;)



de känns grymt! ;) men har inte blivit nå mer vuxen för de iaf :p men äntligen är 12 års slit över ;)



men nu ska jag sova, god natt!

kram

2008-06-13 @ 23:49:30
URL: http://tabyiron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0