solen steker weronica leker

godmorgon skönheter, vaknade upp brevid min andra halva - helena larsson. och vad jag väcktes av idag var av min kära mamma som säger att solen skiner och att det är varmt. känner ni mig rätt så sprang jag upp och tog på bikinin men såg sedan att solen inte har kommit till balkongen, så får vänta lite! sen blir det ut och steka - naaajs! ikväll blir det iaf att dricka nån öl med pojkarna.

skin, skin som den sol du är. låt hela världen se ditt vackra leende. jag säger; lys, lys som den stjärna du är. du lyser upp mitt mörker och jag känner hur du är, hur du rör min talan, sättet du ser mig. tack mitt hjärta för alla stunder du ger mig.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0