steeeek

nu lägger jag mig på balkongen och solar, synd att jag inte har någon att sola med? helena är på grönan, lisa och johan ska få gäster. menmen, musiken får vara mitt sällskap och jag tackar fan inte nej! nu skickade helena ett sms och ville att vi skulle dricka ikväll och vid detta lag tror jag att ni känner mig så jag sa självklart! så det är det som kommer att hända ikväll och vilka vi kommer vara med och vart är inte planerat än. det är sånt man får se senare, eller hur? nu blire iaf steeeeek! så ni får ha det så bra. en massa pussar <3

Kommentarer
Postat av: Markus T

hoppas du haft en bra dag, låter iaf som du får en bra kväll ;)

okey, kan meddela att det är inte så att det finn något varken djur eller växt i svenska vatten som kan äta upp dig ;)

ha de super!

2008-06-05 @ 23:06:43
URL: http://tabyiron.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0