this is not my day

godmorgon, detta är fan inte min dag - det är hemskt va allt går fel i dag, precis allt & det slutar aldrig. bara för att det är denna dag så kommer jag säkert inte hitta nå jävla skolavslutningskläder heller, så behöver jag ens åka dit? gosh.. igår var vi med kalle och kim. satte oss i parken och pratade tills vi drog till flygis för att köpa ostbågar, sen så ville jag bada och det ville kalle också göra så då drog vi till kärleksudden och plaskade. kan ju då säga att jag skrattade jävligt mycket! hah, kalle så söt asså - "DÄÄÄÄR ÄR HÅLET" ..

ja, nu får vi vänta och se när nästa otur kommer och sker - jag gissar på efter jag har publiserat detta inlägg, suck..

Kommentarer
Postat av: ewelina

men du kan väl dela med dej av de dåliga så man kan få skratta lite?=)

2008-06-10 @ 12:53:43
URL: http://ewelinahedvalls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0