tisdag

idag har vi tjejor glidigt på stan och köpt lite smycken och hårfärg till på torsdag - då det är skolavslutning. ska bli så najs, det sägs att vädret inte ska vara på topp, men det tror inte jag. det kommer bli fett med najs väder, sådeså.

kom väl hem för en timme sen, var ute med tjejerna + kalle, satte oss på en filt i parken och möös. så när jag och helena kom chillade vi, sen somnade jag i typ 40 min tills jag tvingade upp mig. imorgon blir det att fixa en jävla massa till torsdag, noppa ögonbrynen, raka sig och fixa. och sedan ska man hinna med att åka till stockholm också ;p för att hitta ett par skor, som jag bergis inte kommer att hitta. men man får hoppas på det bästa fan. nu ska jag chilla vidare och göra? jag vet inte. men CHILLA iaf. haaaaaaaaaaaaaa d!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0