tisdag

godmorgon skönheter. igår efter fotbollen så packade jag väskan och pratade lite med mamma och nicke - känns dock bättre. men måste få den tiden jag behöver för att smälta in allt som sas. efter snacket så drog jag & helena ner på stan för att kolla på rean på jc - men där fanns det inget snyggt alls så då drog vi till guldfynd och sen h&m. kom hem med lite smink, känns najs att fylla på sminkväskan sen så storhandlade vi med hennes pappa och jag kan då säga att det är fan farligt att handla med helena, hon får ju ner allt som går i vagnen, hah. så söt :) kom hem och lagade tacos och sen chillade vi framför tv;n och sen blev det sängen.

och nu sitter jag i skolan och tare chill. kom lite försent men det är inte lätt att komma i tid när man sover hos helena - hon vet aldrig vad hon ska ha på sig och testar typ hela garderoben medans jag försöker hjälpa men hon bryter ihop ;d hah. idag blir det att jobba hos helenas pappa - vi ska vika 700 kuvärt, som kommer ta några timmar. men det är bra det är ju behövandes med lite extra cash i fickan nu till sommaren :)

näe, nu ska jag ta och chilla vidare. ha det så bra. kram <3


Kommentarer
Postat av: Markus T

va härligt :)
hehe, de tror jag så mycket jag vill ;) är själv badkruka o badar inte om de är kallare än 25 :p
hehehe, tycker jag absolut att du ska ;p

2008-06-03 @ 12:54:25
URL: http://tabyiron.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0