torsdag



igår drack jag med helena, ante, challe, tobbe och sebbe - hade det jätte roligt. vaknade upp klockan halv ett tror ja av att ante frågar helena varför hon packar? så då skulle hon strax dra så då vare upp och röka och äta frulle. efter en timme drog hon och lisa kom. vi tre har då chillat mest och dunkat musik! sitter just nu här ensam, för han skulle iväg och köpa öl och duscha och lisa är hemma och packar sina saker, för hon ska till göteborg imorgon. är grymt avis, nästa gång så är jag med, det kan du ge dig fan på ;d hah! men dom kommer väl snart hoppas ja, ikväll blir det grillning och lite dricka - så det är förjävla najs! näe, nu ska jag joina dom andra, ha det så bra :) puss och kram påer sötisar

Kommentarer
Postat av: Louise

Okej :) mysigt!

Tack :)

Ja jag ska fra med vänner och så tror ja :)

Vad händerunder sommaren då?

2008-06-19 @ 21:31:44
URL: http://chicalouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0