@ helena

yes, nu har man sommarlov också och det känns helt underbart. men jag har inte fattat det ännu? men det kommer säkert när man ska börja i skolan? ;d hah, typiskt. igår så firade vi hannas student, grymt avis? ja tack. fick typ glädjetårar när jag såg alla glada människor. men tänk, om ett år så är det jag som står på ett flak och bara skriker av lycka! :d tufft. senare på kvällen drog vi ut med charlie, ante och några till och var med dom. somnade hos challeballe så vi vaknade runt elva och jag kan säga er att jag låg inte skönt någonstans. jag putar alltid ut med rumpan när jag sover och sängen var för liten för två så jag kunde inte göra det, så när vi drog därifrån imorse så kollade vi på film med pauline och jag bara kände att gud va skönt det var att puta ut med rumpan, så jag slocknade till för en stund. men pauline ville inte att jag skulle sova så nu sitter jag här med henne medans helena sussar :) ikväll blir det challe och ante igen. najs som fan, astrevliga och mysiga människor. så man tackar ju inte nej om dom ber oss snällt att vara med dom, hah. näe, nu ska jag väcka helena och ta en rökare med henne, man kan ju förfan inte sova? ;o ha det så bra, puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0