fredag

image525
hej allihoppa. hoppas allt är bra, själv börjar man bli förskyld ;/ inge kul alls. men det är inget jag kan göra åt, sånt som händer. idag har jag inte gjort så mkt, vi vaknade runt ett och låg och drog i sängen till typ tre då jag tog ett ryck och duschade. så nu har jag fixat klart mig och kollar runt vad det är som händer.

idag trodde jag eller jag var bergsäker på att jag skulle få mina pengar, men icke sa nicke jag hade 69 öre ;d haha. så jävla surt för vi tänkte dra ner på stan för jag ville shoppa kläder. tråååååååååååååååk! men då får jag ta och göra det på måndag då jag nog får dom :) så vad som händer idag? blir väl att dricka, jag tänker iaf göra det fast det inte händer ngt. nä nu skriker disken på mig, ha det <33

Kommentarer
Postat av: Johanna

Svar; Det börjar på måndag igen :) Säsong 4 börjar de snart att göra, regissören har avslöjat att Sarah lever.. allt står på kanal5.se, läs mer där om du har lust :)

2008-03-28 @ 18:42:50
URL: http://www.menjohanna.blogg.se/
Postat av: Hannah

ajdå, vad trist att du börjar bli förkyld :S tror jag med börjatr bli det ;(

2008-03-28 @ 23:18:47
URL: http://hsomihg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0