onsdag

tjeeenare
vaknade väl runt tre av att jag fick ett sms av lisa och hade tre andra sms också så då vare bara att gå upp och sätta sig vid datorn, så nu sitter jag här och käkar frulle, var typ ashungrig när jag vaknade :D

idag blir det väl inte så mkt? softa mest tror jag.. det är ju skola imorgon och nytt schema men jag tror att vi slutar vid tolv eller ngt, så det är chill! och snart är det helg igen också, hoppas att det är fest någonstans! vill ju tillbaka och ha helgen i göteborg, men tyvärr mina vänner så är den i norrtälje. suck! aja, inte mkt att göra åt :) näe, nu ska jag ta och hjälpa jimmy med sin design på bloggen.
 haaaa d <3

image468
jimmy gjorde den till mig igår! tack :)

Kommentarer
Postat av: Jimmy

Tack för du hjälpte mig hjärtat

2008-03-05 @ 15:57:17
URL: http://krooon.blogg.se
Postat av: Janniké

OCh du skall ge fan i att ens lägga och skriva i min blog då du inte ens vet va de handlar om :S

2008-03-05 @ 16:33:22
Postat av: melina

ha en bra onsdag

2008-03-05 @ 17:04:18
URL: http://mmelina.blogg.se
Postat av: Janniké

tyvärr så handlar de inte ens om jimmy utan om madde men de e lungt

2008-03-05 @ 18:16:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0