tyra banks

image519
"Tyra Banks har haft ett ganska obehagligt 2008 än så länge då hon har förföljts av en man som har skickat brev och paket till stjärnan sen i januari. Mannen som heter Brady Green har även hängt runt Tyras studio i Los Angeles och nu i veckan bestämde han sig för att ta bussen till New York för att se The Tyra Banks Show spelas in. Green arresterades då på en restaurang men släpptes i dagarna fri, något som sägs ha oroat Banks oerhört. En av producenterna för Tyra Banks pratshow berättade för New York Post att han tyckte det hela var väldigt läskigt eftersom studion inte är särskilt säker och att de därför bestämt sig för att dela ut bilder på Green till gästerna med en varning att hålla sig borta från honom. Usch, hoppas Tyra slipper honom snart! "
(posh.se)

ush, vad läskigt. jag skulle inte veta vad jag hade gjort om jag hade en som skickade saker och brev till mig och förfölde mig vart jag än var. jag hade gått som tyra skiträdd dagarna ut. stackarn, hoppas hon sliper honom snart. och jag måste säga, hon är ju bara för snygg :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Postat av: weronica
du e så ful.

2008-mar-24 @ 14:23
URL: http://hedvaalls.blogg.se

De är de där jag menar?!!?!? :S

2008-03-25 @ 13:16:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0