dagen

efter skolan så la jag mig och sola på balkongen tills helena skickade sms att jag skulle möta henne, så då vare att klä på sig och dra - kom bara till vigelsjöskolan. den jäveln går riktigt snabbt asså, när vi kom hem så stekte vi på balkongen tills vi drog till gräsplan för att lira lite fotboll (köpte min älskade boll som mamma inte kom hem med förra gången) så vi lirade ett tag tills bollen kom på en annans balkong och då skriker en kärringjävel att det är bara att gå in, (har hatat henne sen tidigare) .. så då hämtade vi den sen så spelade vi lite till, sen drog vi in och chilla med familjen, vi skulle grilla och hörde att björn, mikaela och saga skulle komma och grilla med oss, allt blev genast lite mysigare, så vi har chillat och pratat med dom hela kvällen, tills nu då vi gick ut och mötte linus och dra mig åt sidan va jag garva, helena är så jävla söt, gud vad jag älskar den kvinnan. skulle jag välja någon så är det fan henne! iallfall, så skulle linus bära henne och fan va liten hon såg ut, fast det är du redan :) men jag skratta sönder. 
men måste berätta!! vi var på coop och hon ser ett typ stånd där man får smaka saker och det är kex med bokstäver och hon går dit och säger ; " är det där hundkex? " jag var tvungen att sätta mig av skratt och fick ur mig " ser du några hundra här någonstans? " tillochmed kärringen i ståndet började flina åt henne. så roligt har jag med denna skönhet. nu sitter jag här utan någon helena och tårarna rinner, nejdå. vi ses ju imorgon? :D då vi ska dra till kärleksudde och grilla och dricka om några vill? ska bli grymt kul iallfall. nu ska jag vara social med gänget så hörs vi imorgon! puss / weronica

image651

Kommentarer
Postat av: sanna

det är bara bra, förutom att jag är lite förkyld fortfarande. själv då? :)

2008-05-09 @ 12:30:57
URL: http://ssannakosonen.blogg.se
Postat av: sanna

jodå det hoppas jag också,
ska inte klaga för det inte ;D

2008-05-09 @ 15:05:18
URL: http://ssannakosonen.blogg.se
Postat av: helena

haha, fyfan ;d skämmer ut mig lika mycket varje gång. älskar dig babe

2008-05-09 @ 16:37:31
URL: http://helajnii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0