det perfekta paret

image675

ni vet one tree hill? de ursöta paret haley och nathan? jag skulle kunna göra allt för att få det där förhållandet. jag har kollat på dom första avsnitterna i ett par dagar nu och gud jag vill ha det. ha en kille som gör allt för att få det att bli bra igen efter alla misstag han gjorde och deras första kyss, jag blir alldeldes till mig. vill bara hoppa in i rutan och få vara haley. att ha den killen som förändrar sig från en bad guy till den personen han vill vara och med den flickan som han gillar grymt mycket. kommer jag någonsin få den killen? som verkligen visar och gör allt för att två personer ska bli vi?

Kommentarer
Postat av: Markus T

klart du kommer få de! :) gäller bara att ha tålamod och vänta :)

hehe okey, lugnt, kom ju på att de va du ändå ;)
hehe, ok, smakade de få du åt, gott då? :p
eller hur, kändes verkligen som sommar idag oxå! :)
nja, jag slutar ju på fredag, och då har jag två veckor ledigt innan 3veckors jobb, och sedan 1 månad ledigt för att sedan jobba utolands ett halvår :)
ska du sommarjobba nått i sommar då?

2008-05-23 @ 22:53:01
URL: http://tabyiron.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0