fredag

tjeeenare.
valborgen i onsdags var riktigt kul, började kvällen med att chilla på balkongen med groggar med helena och lisa, grillade och köpte massa godis! sen bar vi oss iväg till linus där det var några st! hade riktigt kul - så tack för en bra valborg folket! ja, vad gjorde jag igår? jo kom väl hem runt 10 på morgonen, sov kvar hos linus.. så då vare bara att väcka skönheterna. men hur väckte jag dom, jo jag skrek BUUUUUUUU! och helena blev så jävla rädd så att det såg ut som att hon hade skitit på sig. hahah ;> aja, dom drog upp med mig och chillade på balkongen där vi satte oss i flera timmar tills vi ryckte upp oss för att dra till coop och handla middag - kycking filee, grönsaker, skagenröra, blåbär och coca cola! kom hem och vi satt och stekte i solen! fick vår dricka vid sju? så då började vi grogga och sen grillade vi vår kycklingfile! lisa kom väl runt åtta har jag för mig? så ja igår så drack vi och hade mycket trevligt. nu ska jag göra mig i ordning för att sen dra ner på stan - det är någon slags marknad, säger linus. så vi får allt se! hoppas ni har det bra, puss <3


image639
tillsammans är vi oslagbara - jag älskar dig, bästa vän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0