fredag

halloj, sa kapten claus. sitter just nu i klassrummet och har precis vart och rökt med hautiiie. vi i klassen skulle skriva en rusume om vad man har gjort på hela apun, så jag har precis gjort klart det och när jag och hauta kom tillbaka till klassrummet, jo då står morgan och kippe och läser det jag skrivit och ser en jävla massa stavfel, vadå? jag har aldrig sagt att jag är bra på att stava? (a) hade iaf skrivit ut det och gett det till daniel så jag kunde ändå inte ändra det, men who cares? slutar iaf klockan tolv då det blir att chilla tills helena kommer, då vi iaf sa igår att ta en promenad - men vi får allt ta och se hur det blir med den saken ;d ska berätta jag är super glad just nu och jag vet inte varför? kanske det är för att det är fredag? ikväll blir det nog att dricka hos linus eftersom han köpte en liter sprit för att vi skulle komma igår, men då sa han att den fortf står kvar idag - vilken grabb, han gör ju allt för att vara med oss. haha, älskad? självklart, utan tvekan! så det blir alltså att sitta där och dricka iaf om det inte händer ngt annat? alla är så torra, era jävla torrbollar och jag & helena ska inte och då menar jag INTE gå på nå jävla kloster som mamma tycker, hah! nä, ska förstätta att snacka skit med hauta och folket :) puss

i love you bitch <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0