grattis mamma du har blivit mormor

NU HAR ZINGO KLÄMT UT EN KATTUNGE! hela dagen har hon betett sig konstigt och typ särat på bena hela tiden, så för en timme sen började hon mjaua ashögt och sprang till där vi har fixat mysigt åt henne. så efter ett tag kolla jag in och skulle klappa henne då jag känner en bukla där nere och hämtar en ficklampa då var baken ute så mamma var tvungen att hjälpa henne ut så nu har vi en svar/vit jätte söt kissemisse! hah, jag hoppar och studsar - den är så jävla sööööööööt! ;d zingo är så söt, slickar som en tok på henne medans kissen försöker krypa iväg och försöker leta efter en tuttvårta! det var allt jag ville säga nu, godnatt och sov så gott :)

UPDATED
första kattungen kom 23:40
andra kattungen kom 00:51
tredje kattungen kom 01:31
fjärde kattungen kom 01:50

image683
image684
zingo när hon själv var typ 3 månader gammal :)

Kommentarer
Postat av: helena

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ, GUD VA KUL! :D EN SVENSSON NU!

2008-05-29 @ 09:00:33
URL: http://helajnii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0