helena <3

image640sitter just nu och dricker grogg med helena, älskling själv :) idag har vi mest softat, dansat och kollade en stund på beck - så jävla trevligt, så det finns inte. fattar ni va? nej jag tror fan inte det alltså, era suckers. nejdå jag driver bara med er. hoppas allt är så jävla bra med er där ute, för jag mår riktigt bra. helena har hjälpt mig ett tag idag, thanks <3 vi ska ta och dricka några groggar nu och sen bege oss till linus och dricka vidare, ha det så bra! puss / weronica


Kommentarer
Postat av: Jimmy

Svar; Jag sa bara som de värkar. sa inte ett dyg negativt om dig. jagri beskv mina känslor för dig. kan säga det somyk nter som full. att jag hatar att jag älskar dig. Ja det gör jag. för jag vet att de aldrig kommer bli något seriöst mellan hos.. och jag vill inte bl såraid mer. jag vet att jag har sårat dig massor. du har lika så. jag vet att de är mkt mitt fel me. men vafan ska jag göra har sagt vad jag känner för dig säkert MILJADER GÅNGER så varför gör du som du gör?.. tycker.. antingen skiter du i mig eller så vill du att jag är en del av ditt liv.. för just nu orkar jag inte med allt skit snack längre är så grymt trött på det.. Du är en stor del av mitt liv och det kommer du aldrig komma undan med. bara så du vill eller inte.. för så lätt släpper jag inte någon jag älskar.

2008-05-03 @ 03:43:04
URL: http://jimmylajto.blogg.se
Postat av: annaa

läget med dig då XD ?

2008-05-03 @ 14:34:32
URL: http://annaringbys.blogg.se
Postat av: Basse

Vad trävligt

2008-05-03 @ 17:49:06
Postat av: weronica

basse - ahvisst.

2008-05-03 @ 17:51:51
URL: http://hedvaalls.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0