it's over dude

jag är så jävla trött på att få skit från dig, det är du - all the time! du säger saker till mig som igentligen passar in på dig själv. jag fattar inte ens vad du har fått för dig att det skulle ha blivit något mellan oss, jag har aldrig och då menar jag aldrig sagt att jag gillar dig ens? och så många gånger som jag har sagt att vi bara ska vara vänner? så vafan bråkar du om? när du är nykter då är allt frid & fröjd, men bara för att du får i dig några groggar så ska du hakka på mig och säga massa saker som du inte värkar stå för när du är nykter - men vet du vad? det är slut med det, jag tänker inte ta mer skit från dig. du kan ju ha det så jävla bra medans jag kommer leva livet! ha det tööönt.


Kommentarer
Postat av: helena

så rätt älskling

2008-05-30 @ 09:42:41
URL: http://helajnii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0