lördag

har precis kommit hem från att ha varit hos mormor som bor i skjutskär och hälsat på! påvägen dit slängde jag i mig en kebabtallrik från daisys - hur gott som helst! väl hemma hos mormor så fick vi mat och det var nog det sista jag behövde få i mig, proppmätt efter kebabeb. men fick i mig lite iallfall sen vart det typ någon colatårta som jag inte heller orka men pina i mig. så alltså, min mormor göder oss med mat ;p hah! nu är vi iallfall hemma och dricker grogg på balkongen. får se vad som händer ikväll, hoppas ni har en bra dag ute i solen! puss

Kommentarer
Postat av: Markus T

tur att du inte svälter ;)

klart du kommer hitta honom! :) bara tålamod weronica :)

hehe, aa ;)
Jag ska jobba på en segelkryssare i franska polynesien (massa småöar mellan australien och usa)
okey, va kul :) extra roligt att den är nyöppnad :)

2008-05-25 @ 00:40:19
URL: http://tabyiron.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0