lördag

god kväll.
igår var jag och helena upp till linda och drack - mycket trevligt. kom väl hem runt tre eller ngt och somnade i helenas famn! runt elva så vaknar jag och drar mig upp och dricker cola och fanta sen så kommer jag in i rummet och helena säger hej helt förskräckt (tror hon själv att jag skulle glömma henne)? haha, sötnos! dig glömmer man verkligen inte :) sen drog vi upp och handlade med mamma, men jag fick inte hem min boll som jag ville ha, för mamma är så smart och glömmer kortet hemma. elakt ;(

sen har vi bara stekt på balkongen och jag fick ideen att tvätta nickes bil för den var så grymt skitig och han blev ju bara för jävla glad och sa gärna! så vi drog på oss shorts och linne och började tvätta bilen! sen så häller jag en hel jävla hink på helena och hon gjorde såklart hämden - så nicke fick göra det sista. vi satte oss i solen och försökte torka så säger nicke om vi vill gå på bio imorgon för tack för tvättningen! så nu ska jag och helena kolla om det är ngt roligt på bio imorgon. och ikväll blire att dricka och grilla här hemma med nicke, mamma, jenny och micke. så det ska bli fruktansvärt trevligt. fjärde dagen idag, hoho! imorgon kan man väl lungt säga att vi kommer vara helt sluta. men hoppas ni har det bra! puss <3 / weronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0