lördag

hej mina kära vänner.
sitter just nu och chillar med helena, ska väl ta en dusch tsm snart skulle jag tippa på. vi har suttit ute på balkongen med björn hela dagen. fast han drog vid tre och käka pizza - då stekte vi. så nu sitter vi här och kollar dricka och så. igår så satt vi alla på balkongen och stekte och drack, linus kom och drack med oss och sen vid halv nio kommer linda ner! mycket prat och skratt - väldigt trevligt med andra ord. sen ringer alexpalex och frågar om han och rimbopacket kunde komma ett tag, ciggen var slut så drog med jeppe, johnny och helena och kirra det, fast det tog sitt tag eftersom jag inte hittade mitt förbaskade bankkort ;p hämtade spitte också som var på moberg och ser två bekanta ansikten och ber dom att tvärnita och vilka var det? jo linus och johan som man inte har sätt på år och dar, så pratade med dom sen kom joel förbi också, mycket kul att träffa dom igen! efter ett tag drar vi tillbaka hit och drack sen vart alla trötta och drog hem, utan alex som tydligen var skittrött och orkade inte åka hem? säger han iaf. men jag tror på annat jag ;) han stannade nog kvar för att vara med mig, tror ni inte? hahaah, skämtar med er vafaaaan! tat lungt mannen. så efter att dom drog så drack vi lite till och sen la vi oss och lyssnade på musik, tror inte alex tycker om min musik så mycket ;p höh! vaknade iaf runt halv tolv av att hem telefonen inte har några batterier - mycket störande!

så vad jag ska göra ikväll, är att iallfall vara med helena. sen får vi allt ta och se :) men hoppas ni får det bra, massa kramar / weronica

Kommentarer
Postat av: Alexxx

Första blogg inlägget ba ;)jag va skit trött höhö ^^ Ha en trevlig kväll =)

2008-05-10 @ 21:24:26
Postat av: weronica

alex - det får vi tro på hur mkt vi vill ;d hah. tack det ska jag ha, desamma :)

2008-05-10 @ 21:46:55
URL: http://hedvaalls.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0