måndag

gick upp kvart över sju ; hoppas in i duschen, sminkade mig, fixade håret, käkade frulle och sen på med kläderna för att sedan gå till skolan. väl där, så visade morgan vad han gjorde med filmen i tisdag. det räckte med att höra låten som han valde så satt vi tre och tjaffsade i typ en timme, det slutade med att morgan nästan började grina, slog i dörren och gick därifrån. roliga var ju att nina kom, så berättade jag och lisa att han typ dampade hon ba ;

" men då kan ju han dra åt helvete, han är ju dum i huvet om han ska hålla på sådär  " .. så lätt som gjort, han är inte med i vårat arbete ist så ska kippe hjälpa oss och så. så det kommer nog bli jättebra! så efter ett tag, tog jag mig i kragen och fixade lite med filmen och letade efter fågelkvitter, medans lisa satt och smsar med johan. ovanligt? klockan tickade och tillslut slog halv tolv så jag och lisa nästan sprang för vi var så jävla hungriga och vi hade ju fått höra att det skulle bli piroger så det gjorde ju magen mer hungrigare. efter maten drog vi till fotbollsplan och mötte royson för en cigg och lite prat. så nu sitter jag här hemma och dunkar martin jundo - hold you i hög volym. funtar på att byta om till bikini och lägga sig på balkongen och njuta av solen och lyssna på musik. ah, det blir nog så. så ni får ha det så bra. puss / weronica

image641
mamma och nicke i teneriffa i januari 2008 -
det kommer nog alltid vara ni två som går hand i hand genom livet ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0