måndag

fan va jag är dålig på att skriva ibland ;p men igår så stekte jag och helena på balkongen, handlade godis och glass och bara tog det lungt, såg självklart en beck film! som vi typ alltid gör en söndag? hon brukar vilja se filmer på fredagar och lördagar också, men icke sa nicke, jag tycker man inte kollar film då, då har man bara kul helt enkelt ;d så hon får helt klart vänta tills söndagar då hon hoppar av glädje och säger ÄNTLIGEN! idag har jag väl inte gjort så mycket än att tagit det lungt och deppat för det dåliga vädret, 8 grader? nu när man är van med 25 grader - riktigt tråkigt, men det ska tydligen va såhär hela veckan. så det är ju bara att ta sig i kragen och på med leendet! vad händer idag, jag ska väl kolla vad helena gör kanske hittar på något med henne, men nu ska jag städa mitt rum för det behövs verkligen, får se om det bli nån förändring ;d ha det gött, puss / weronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0