onsdag

image656hej hetingar.
gick upp runt ett så har käkat frulle och kollat på våra bästa år. så nu sitter jag här och ska väl ta och duscha och fixa mig snart, helena slutar fyra så tänkte jag möter henne på stan så tar vi en runda och när vi ändå är igång så delar vi nog ut det sista av reklambladen - som är runt 50 kanske? vad vi gör sen, vet jag inte om vi går till helenas place eller mitt! men ikväll blire iaf grays anatomy och det är ett måste och se (a) .. jag är en tvnörd, i know.. jag har haft en konstig marddröm inatt igen, där jag vaknar och är helt förstörd orkar inte gå upp på det, men riktigt jobbigt. jag vet inte varför jag drömmer det, men är jag rädd att förlora han? tror nästan det, men i verkligheten är vi snart igen? och i samma dröm som den där så vare en 30 meter SKITSTOR orm som skulle äta oss och han tog sönder våran båt som vi var på så man var tvungen att sitta på små trädbitar och livrädd att ormen skulle komma och ni vet väl hur livrädd jag är för vatten? tillslut så försvann ju trädbitarna och vi såg att ormen var uppskuten i matbitar på en brygga så vi satte oss där och började äta den för att veta att den verkligen var död. sen var vi ju tvungna att komma iland och det syntes inte någonstans så man var tvungen att simma och jag får panik eftersom det är fullt med sjögräs, som tur va vaknar jag av att zingo ska krypa under min kudde som jag ligger på (hon är gravid) och vi tror att hon snart ska föda så vi ska göra ordning ett ställe där hon kan känna sig trygg och kunna föda sina barn ;d näe, nu ska jag hjälpa mamma med en sak, ha det <3


Kommentarer
Postat av: annaa

a.. inget händer idag, ska försöka städa och sånt själv?

2008-05-14 @ 15:34:59
URL: http://annaringbys.blogg.se
Postat av: Anonym

naken fis naken fis ;)

2008-05-14 @ 19:38:49
URL: http://brottarmaerta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0