onsdag

godmorgon på er allisammans!
vaknade runt halv ett, satte mig och rökte medans mamma och nicke rensar skåpen eftersom nicke har tagit med sig sitt hit - så dom fixar & donar som fan här hemma, mysigt! börjar ju kännas på riktigt att nicke flyttar hit nu, men dom höller ju på å kollar runt efter ett hus eller en lägenhet som dom ska ha tsm! eftersom detta är ju liksom typ ändå mammas lägenhet och det går ju inte ihop när dom har flyttat tillsammans :) så jag hoppas vi hittar ett snart! nej nu måste jag klä på mig för snart ska jag möta lajsipajsi - vi ska steka på balkongen och antadligen spela lite kort ;d hoppas ni har det bra & gå ut och njut i solen förfan <33

image681
en glad weronica som precis fått sin biljett till det kära göteborg -
fyfan vilken känsla det var.
GLÖMMER ALDRIG!

Kommentarer
Postat av: Markus T

flytta, va spännande :)
är inte du i skolan förresten?

hehehe :p ganska kul att ha konstant pengaflöde oxå kan jag meddela ;)

tack så mycket ska du ha! :) nu är de bara köra hårt för oss båda, så går de nog ;)

Ha de toppen!

2008-05-28 @ 13:43:19
URL: http://tabyiron.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0