slappdag, javisst!

image698idag har det vart en riktigt chill dag, vaknade upp med kissarna - sen hjälpte jag mamma med att bära ut saker som vi skulle slänga i containern. sen la vi oss i solen & stekte - jag råkade somna i solen så nicke väckte mig så då drog jag in och slängde in en pizza i ungen som vi sedan alla käka av, så nu sitter jag här och chillar fett, så chill. jag älskar att chilla - chilla är naaajs! imorgon jo då är det ju adam tensta i parken, så dit måste man ju gå, har nog inte lyssnat så mycket på hans musik, vet ingen låt men han nu iallfall som jag har hört? hah! menmen, det kommer säkert bli jätte roligt, det flesta kommer väl glida dit? nej, nu måste jag slänga in en mörk tvätt och sedan måste jag tvätta mitt turkosa linne för hand. puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0