söndag

har haft en underbar helg med den bästa, drack igår med henne här hemma tills vi skulle dra till rimbo där vi festade med det flesta - mycket trevligt! älskar pojkarna :) missade 3 bussen så vi råkade somna till medans vi skulle vänta på sex/sju bussen. menmen, helena väckte mig vid halv nio? så då gick vi upp och pratade & hoppade studsmatta. drog vid tjugo i tio med kimmen och matte - kollade på bilen och sen så åkte vi med jeppe till norrtälje. väl hemma så har vi mest stekt och slappat på balkongen & just nu grillar vi i familjen åh nu blev det klart, så ska käka sen ut och möta lisa och johan för en liten pratstund - MYS! hoppas ni har en bra solig dag. puss <3

image676 
jag älskar dig mer än vad du någonsin kommer förstå - bästa vän <3

Kommentarer
Postat av: helena

jag älskar dig med babe, ofantligt mycket. bästo

2008-05-25 @ 20:18:11
Postat av: Markus T

låter som du haft en härlig helg! :)

hehehe, de är bra de, då slipper man vara orolig då ;)
de tycker jag att du ska ;D
God natt nu!

2008-05-26 @ 00:21:23
URL: http://tabyiron.blogg.se
Postat av: Markus T

härligt :) jo min helg va oxå bra, jobb, slappa och båt :)

hehe, sov lite fööör mycket i morse :p
Ha en bra dag!

2008-05-26 @ 12:14:23
URL: http://tabyiron.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0