söndag

hej älskade ni!
igår så drack ju jag och helena m. mamma, nicke, jenny och micke! lyssnade på musik och de, sen vid elva? så ringer alex, jeppe och dennis och vill visa jeppes nya baslåda så vi drog til parkeringen och kollade på den, drack och snackade! efter ett tag så kommer lilljohnny och breiden och jag blev fett chokad för vem vare som satt bakom ratten? jo, självaste johnny. han hade tydligen fått körkortet i tisdag, så grattis gubben :) <3

efter att dom kom så drog vi upp till statiol och köpte cigg och sen åkte vi runt stan lite och sen upp till matte där vi träffade en massa - så där var vi kanske en halvtimme tills jag, helena, jeppe och dennis skulle dra. men då fick vänta för alex skulle tydligen inte hem så vi vänta på han ett tag och sen åkte vi runt - medans jag blev misshandlad av alex så letade jeppe och helena några som behövde skjuss. sen kom det ett par och ville ha skjuss så då hämtade dom ut pengar och vi åkte till deras place där det sen blev strul och sen fixade det sig. efter det så åkte vi runt lite mer. tills jag och helena ville hem - där vi snackade typ i en timme med mamma tills vi inte orkade mer för vi var hur trötta som helst. somnade väl runt fyra? och vaknade vid ett så då drog vi upp och käka frulle och sen blev det beck filmer så nu sitter jag här, lämnade nästan precis helena en bit. måste ju säga att det känns fruktansvärt tomt utan dig nu helena, du har ju vart här sen i onsdags ;/ ush, men på torsdag så ska ju jag bo hos dig i en vecka, YEY! jag längtar! men iaf, när jag kom hem jo då ska vi beställa hem pizza och glad blev jag för jag hade förväntat mig att jag och helena skulle få kebab. så nu är mamma och nicke och hämtar pizzan och snart börjar ju one tree hill. så det blir alltså one tree hill och käka oxfilepizza! men ska glida nu, ha det så bra. puss / weornica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0