the time

image644image647
saknar oss - läste nyss vår konversations logga från oktober och kom till 25 oktober då du verkligen öppnade dina känslor och ville ta det stora steget - att bli tsm. skrattar åt det än idag, eftersom jag spelade lite halvcool när du frågade och när jag stack från datorn så skulle jag skicka ett sms till josefin och berätta den stora saken och skrev " ÅÅÅH, VET DU VAD BABE? ALEX FRÅGADE OM VI SKULLE BLI TSM. JAG ÄR SÅ GLAD! " och sen när jag skickar det så ser jag medelandet har levererats till alex <3 och jag blev helt cp och började skrika och ba neeeeeeeeej jag skickade till alexander och lisa börjar ju asflabba. kan ju inte direkt säga att jag är smart? ;d anyway, jag saknar oss och tiden vi hade. nu skulle vi ha vart tsm i ett halv år och några dagar, känns tufft. men livet är som det är.

Kommentarer
Postat av: sanna

är man smart så är man ;)

2008-05-07 @ 15:02:32
URL: http://ssannakosonen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0