tisdag

godmorgon älsklingar :)
igår var det vår sista dag med att äta gott (vi försöker iallfall), så efter jag och lisa vart i helenas skola så drog vi till kryddan och köpte oss vaniljmunkar och lakrisnappar och väl hemma hos helena så mumsade vi i oss det. sen kollade vi på tv tills lisa drog då jag och helena la oss i sängen för att vila en stund och en stund blev till typ två timmar, det var skönt. men jag får alltid ångest när jag sover på dagen och jag vet inte varför - jag hatar det. när vi vaknade så kollade vi på tv och käkade sen vid tio skulle vi försöka sova men det gick inte så vid elva så gjorde vi oss varm oboy och efter det slocknade nog vi båda rätt så snabbt. vi skulle ha gått upp klockan sex och sprungit men orken var inte stor alls. men efter skolan så tänkte jag och helena steka om det är lika varmt nu som sen och sen ut och gå+springa.

igår så rökte jag endast två och en halv ciggis + att jag rökte senast klockan tre på dagen. idag så har jag rökt en och kommer röka en när lisa kommer, sen ska jag försöka att inte röka något alls - får se hur det här slutar och hur länge jag kommer orka hölla på ;d nä, nu ska jag fortsätta att inte göra något alls, ha det så bra. puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0