tisdag

image642tjenare.
har precis kommit hem från skolan, var iofs och handla lite gott med mamma efter skolan! var så sugen på vaniljmunkar men det hade dom inte så det fick bli wienerbröd - riktigt mumsigt.. gick iaf till skolan vid halv nio, satt där till typ tio och fixade filmen sen drog jag och lisa till tandläkarn, lisa skulle laga ett hål och jävlar va söt hon var när hon kom därifrån, helt vit i hela fejjan typ ;p haha! efter tandis så drog vi till helenas skola och pratade med henne ett tag tills vi skulle dra till hampus jobb och få cigg och sen satt vi och väntade på bussen och båda var hungriga och det var inte en kul upplevelse, bussen kom och vi drog till skolan och käkade och sen börja på vår film och innan vi drog till tandläkarn så sa jag till kippe att göra om det där på slutet som jag råkade klicka ner så när vi kom för att se om kippe gjort det bra så var allt cp? ja, då menar jag allt? alla klipp var bakovänt och slutade mitt i klippet, så fick göra om allt typ och nu är filmen på typ 7 minuter som innan var på 4? så tack kippe för hjälpen! (y) fyfan va lack jag var, jag klarade inte av det så lisa sa; vet du vad? nu går vi och röker du förtjänar det.. helt rätt, för det gjorde ja ;d så nu sitter jag iallfall här och slappar vid datorn, vet inte vad jag ska göra idag, men ngt iallfall. hoppas jag! vi ses.


Kommentarer
Postat av: angelica

skönt :) hoppas du får en bra dag!

2008-05-06 @ 16:05:01
URL: http://tufflaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0