torsdag

image650började skolan tio i nio, hade svenska och sen hade jag nina då kollade jag på bilderna som jag och lisa tog förut och var väl nöjd med 15 st så har väl runt 5 bilder kvar - så det är bara najs! så imorgon blire väl att ta bilder? får hoppas på att man får låna kamera. när jag kom hem käkade jag lunch och mikaela kom förbi, dom ska nu till stranden och sola så jag får väl ta och sola på balkongen tills helena kommer, hon slutar väl två? SOLEN STEEEEEEEKER!

image649
jag undrar dock vad fan jag gör?
jag och mina konstiga stunder, haha!


Kommentarer
Postat av: helena

min älskling :)

2008-05-08 @ 21:08:53
Postat av: weronica

helena - bara din älskling :)

2008-05-08 @ 22:44:32
URL: http://hedvaalls.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0