fredag ;>

hej sunshines, slutade skolan vid tolv idag & det var skönt. kom hem, kollade på våra bästa år. när det var slut så somnade både jag & ante. fast vaknade vid två av att jag var råkissnödig - men då skulle ewe promt vara i duschen och då får jag inte komma in för då blir det värsta kalabaliken. så jag fick lov att vänta och min kissblåsa höll på att sprängas. tillslut lät hon mig komma in och då satt jag där typ fem min och bara kissade ;d haha, intressant (y).. ante låg fortf och sov, han har tyvärr åkt på storfeber, så fick kolla han stup i kvarten och se om han fortf andades ;p han sov typ fem timmar tills jag fick han att komma upp och käka. nu försöker han dricka lite öl! så vi får väl se hur detta slutar ;p själv dricker jag lite vin! får allt se vad som händer senare ikväll. om jag bara chilldricker här hemma eller om jag drar på nå äventyr ;d ante vill ju trots allt ha mig hemma ;p hahh, min sötnos! :) <3

tänkte lägga upp en bild på min älskling när han prövade mitt "nattlinne" när vi satt och käkade frukost i torsdag! :)



hahahahha, andra bilden - han ser ut som min mormor ;o hahahahha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0