hej vinterland

om två dar, ja.. då fyller jag år! gissa om jag längtar? och då längtar man ju också till den enorma smörgåstårtan (: ni minns väl hur stor den var förra året? mums ;d ..



bild 1. ante sover
bild 2. ante sitter och sover. var då självklart tvungen att fotta sötnosen!
bild 3. min & antes snökojja, är råbigg i verkligheten!

och ni som känner mig vet hur mycket jag älskar snön? och som det ligger till nu, så har jag vart ute och lekt i snön varje dag, även fast jag är dunderförskyld! jag & ante var ut igår och gjorde fetaste snökojjan utanför köksfönstret så jävla roligt! fast när vi började då vare kramsnö, sen så var det inte det, så vi började gå till snödrivor och tog stora snöbollar, ante packade på sig en jävla massa och jag tog mig en och gick tillbaka till kojjan. så hör jag någon som säger "hora" ett par antal gånger rätt surt.. vänder mig om och ser ante som pustar och stönar som även också tappar en massa. då han utbrister "fan va lack jag blir asså".. hahah och jag kunde inte sluta skratta och han började tillslut också skratta ;d ska nog även ut idag och fixa till kojjan så ska vi nog göra en liten snölycka och en snögubbe i kojjan. sen har jag bestämt att mamma kommer ut med varm oboy och där ska vi sitta och mysa! gud, jag vad jag älskar vintern och speciellt nu. hur många år sen vare inte sen vi hade såhär mycket snö? helt jävla sjukt! jag är glad! men denna underbara snö kommer säkert försvinna snart. därför jag njuter så förbaskat nu (: jag minns på min födelsedag förra året då jag & josefin var ute och åkte påse och allt va vi hade för oss. jag kommer aldrig växa ifrån det här! kommer leka i snön tills dagen jag dör och det kommer bli när jag är 102 år! (: nog om det, var även till skolan och hämtade lite arbete, eftersom jag har legat hemma hela förra veckan och kommer göra det denna vecka med - fick arbete från birgitta och christoffer. det var en hel del så igentlgien är det väl det jag bör göra idag än att leka i snön. eh, får hinna med båda sakerna helt enkelt :) nu ska jag göra andra saker, massa pussar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0