the new me

sitter i skolan & lyssnar på musik -  ante har fått mig att lyssna på ken ring ;p så det är de som hörs i mina öron just nu. väntar på att det blir lunch, är lite smått hungrig - panpizza. sen äre en lektion kvar tills vi slutar. någongång efter skolan ska jag cykla en timme med ante. börjar ju tänka på figuren som sagt och ante hjälper mig så snällt så :) men vad som händer ikväll är frågan? ska jag fullfölja allt och ha en till nykter helg med en massa träning? eller ska jag ut och roa mig med timmie ikväll? man får väl allt se, har han något som lockar så kanske det blir det, men det skulle va rätt najs med en helg med bara träning? (: som sagt, börjar ju tänka på figuren & då kan man inte dricka som jag har gjort i månader. så vi får se vad som händer, ska iallfall ut och cykla en timme. det är redan spikat, sådeså (:

i veckan har jag skött skolan riktigt bra, ingen endaste lektion har gått till spillo till att ha gått hem och det känns fruktansvärt bra. hallå, det är ju för fan bara sista året kvar? så då kan jag ju lika gärna ge järnet på skiten också? tog till& med hem historiaboken för att läsa hela antik kapitlet fast lyckades somna medans jag läste så det var inte så lyckande, men läste iallfall runt 11 sidor. weronica goes duktig helt enkelt (:

nu tänkte jag publisera detta inlägg, dra ut hörlurarna från datorn och glida ner till matsalen och käkaa! ha en toppen dag, pussar :)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0