fredag

hej påre sötnosar (:
hoppas allt är bra med er och att ni hade en trevlig och glad nyår i onsdags :) det hade iallfall jag. det började hemma hos mamma där jag & ante käkade middag - potatisgratäng, fläskfile och en god sallad med lite dricka! sen kom lisa så då drog vi till parkeringen och väntade på att sebbe som skulle skjussa hem oss till ante - tog oss en öl, sen blev det pubhörnet där det blev några öl och lakritsshotsar :) vid tio drar vi till busstation där två taxin väntar, hoppar in och snabbt säga hej till jenny och elina som precis kom från bussen! väl hemma hos ante - där jag, ante, lisa, rasmus, jenny, elina, sebbe och elin var. drack, prata, skratta, sjöng och gud vet vad. kvart i tolv drog vi till roslagsgatan för att dricka champange, skrika gott nytt år, kramas och självklart pussas med pojkvännen :) sen gick vi tillbaka till ante där kvällen fortsatte. mycket trevlig kväll må jag säga!

igår så var det bara en svulldag, där det blev pizza, räkmackor, godis, chips och massa saft! men inte idag inte, ikväll så kommer sebbe och elin hit - då vi ska käka middag (fläskfile och potatisklyfter) och dricka - det blir mys! nej, nu blire att ta sig en öl och en ciggis.

dock så känner jag mig riktigt duktig, ska hålla mitt nyårslöfte här ju som är att börja blogga igen. då menar jag inte ett inlägg per dag utan flera.. låter inte det riktigt najs? så nu kan ni klicka in här oftare och lämna min sida med ett leende på läpparna ;d haha, puss på er :)


Kommentarer
Postat av: susan

GOTT NYTT ÅR :DD

2009-01-02 @ 21:51:07
URL: http://tyrassusans.blogg.se/
Postat av: ewelina

Hallo har du redan brytit löftet............

2009-01-06 @ 01:15:35
URL: http://ewelinahedvalls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0