verkligheten

nu har jag verkligen vaknat upp och insett allt. det är en klump i magen som verkligen inte vill försvinna! varför kan man inte bara trycka på en knapp och alla känslor och allt man känner bara försvinner? vill inte ha dom här känslorna som jag har - vill verkligen inte! och jag vill verkligen inte sitta här och skriva det här. men känns som jag vill få ut i ord. vad är det bästa sättet att gå vidare och inte känna som jag gör? förutom alkoholen som verkligen skulle sitta så jävla najs! men jag har varken ork eller lust att ta en grogg efter sju dagars. jag får typ sätta på en film eller något men helst av allt vill jag bara gå och dö.

nån gång måste jag ju inse att det är slut?


Kommentarer
Postat av: maddis

höhö ah, fett tråkigt namn på den förra jö. Vad är det som händer egentligen? :( <3

2009-07-07 @ 23:44:04
URL: http://iiisadoras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0