stress, stress och återigen stress.

studentplaketet säger jag bara adjöss med dig. jag & mamma har försökt som två tokar att fixa, skickat bilder typ tre gånger och som har innehållit kanske tre bilder i varje gång vi har skickat in dem.. men fått tillbaka dom och där dom säger att bilder är för suddiga? vilka bilder ska man ha liksom? digitala bilder? sjukt, man hade inte ens det då? det kommer bli så att vi kommer få göra en egen stundentplakat! eh skitsamma, blir kanske bättre, men hallå? hur stört får det vara? jag får en sån panik inför studenten, så det är helt sjukt. har inte ens hittat min studentklänning, får åka till stockholm och då åker jag inte hem utan en klänning! menmen, nog om min stress.

har drömt världens jobbigaste dröm. där mamma dör? och jag gråter nonstop och jag & mamma får en dag att säga adjö på. fan vaknade flera gånger av att jag var helt förstörd och när jag somnar igen, så är det typ fortsättningen på drömmen, som att den aldrig ska ta slut. ush, aldrig mer och jag vill tamefan aldrig uppleva att du dör mamma! för vart fan ska jag ta mig till? som jag sa i drömmen; vem ska jag ringa när jag har det jobbigt och behöver prata med dig? ush, vill inte ens tänka tanken. fruktansvärt.. i love you :) <3

jag mår inte så värst bra idag, mår illa och har ont i huvudet - så blir nog att jag lägger mig i sängen och kollar på ratatouille - sån jävla skön film! solen är ändå inte här så missar ingenting plus att det tillochmed har regnat, nej fy! sängen blir det idag så blir jag pigg tills imorgon då det står skola högst upp på schemat. andreas kommer snart hem från jobbet och han lär nog vara trött så då blir det ännu mer plus i kanten att det blir filmkväll idag med godis och gott. nej sängen var det. puss och kram <3


Kommentarer
Postat av: maddis

hejhej :) när tar du studenten? <3

2009-05-18 @ 17:13:09
URL: http://mfn.blogg.se/
Postat av: maddis

hejhej :) när tar du studenten? <3

2009-05-18 @ 17:13:54
URL: http://mfn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0