02

så.. efter en vecka med alkohol och vänner så börjar man denna vecka med ett möte med min coach. det gick jätte bra! fick lite läxa till nästa gång som blir på tisdag nästa vecka. efter mötet ringde jag tobbe och kolla om han kunde köra mig hem, för det var så jävla kallt. och snäll som han är så kom han efter fem min. han följde med hem så drack han & mamma kaffe medans det fick bli ett glas vatten för mig ;d hahah. idag är jag helt slut, så idag får det nog bli en hemmakväll med film tror jag! (: för imorgon så ska det upp tidigt igen, då tobbe har sparkat mig i arslet att sätta igång med körkortet, så imorgon blir det att lämna in papper och grejer :) blir ju najsnajs.. körkort here i come.

kände att jag var tvungen att uppdatera, bara för att.. :D puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0