:)

helgen har vart najs, najs som fan :)
börjar med fredagen - tog någon öl hos kari, sen så drog jag till mekonmen, där helena, sandra och en kille var. satte mig i bilen och åkte runt med dom, efter ett tag drog jag & helena hem till mig och körde jag har aldrig.. leken! :) så roligt, hahah. sen så ringde john så drog vi till parkeringen och var med dom, åkte långt åt helvete ;p hahahh. sen var jag fuller och drog till linda, där linus, linda, mamma, tobbe och hanna var. drog hemåt sen vid sju på morgonen, vaknar av att mamma säger till mig - klockan är halv fyra stig upp! jag slängde mig upp och sen vare bara att börja fixa sig, för att dra till linda där dom satt och drack. helena kom dit sen, och sen ringde timmie och sa att han, basse, benny, limpan och natta kommer. så dom kom dit och vi drack och hade det jävligt trevligt, tills linus lackar för att han säger att dom är rasister och började starta bråk. så då drog vi därifrån hem till mig och sen beställde vi två taxibilar till finsta där festen fortsatte. somnade kanske runt sex eller något. vakna runt halv elva, satt och bakisskratta som fan allihoppa. och ja sen drog vi och käka hamburgare och drog till timmie farsa och fika lite (: han är ju verkligen min gosebjörn asså! så jävla grym :) nej, nu blire att röra på arslet och kolla på vem kan slå fhilip och fredrik ;p hahah! pusspuss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0