rädsla

jag vill tyyp bara.... dö!

vad är det för liv jag lever? jag hade ett liv, ett bra liv.. men mitt liv tog en vänding, mitt liv blev till kaos av en ända person. jag hade allt, hade en glad och lycklig familj, mitt liv var perfekt - jobb, körkort, vänner och så hade jag dig tobbe i mitt liv och murre i mitt liv. vad mer hade jag kunnat önska mig? abslout ingenting. men vad har jag nu? jag bor i rimbo, om jag ska vara med någon så måste jag åka buss vart jag än ska. jag tycker inte om rimbo, jag hatar rimbo. vill inte bo här! det är ett hemskt ställe, det skulle vara en plats som skulle bli trygg för mig och min familj. men nu? min katt blev skjuten till döds mitt framför våra ögon, utanför vår balkong. nu är jag rädd, jag är rädd att gå omkring i rimbo. jag är rädd för att gå ut ur porten, jag är rädd när mamma och ewe går ut ur porten.. vad som helst kan hända, och det kan hända vem som helst.. jag är rädd för vad som kan hända, är så rädd att förlora en till viktig del i mitt liv. så jävla rädd, vet inte vart jag ska ta vägen.

Kommentarer
Postat av: sandra

Hej, jag är en gammal bekant med Björn & Michaela ! Bodde granne med er på Lommarvägen.. Allt detta kom som en stor chock när jag fick veta.. ville bara säga att jag tänker på er mycket, jag tänker ofta på vilket helvete ni går igenom.. Vi är många som bryr oss om er och jag vet att en dag kommer allt detta kännas lite lättare .. jag önskar jag kunde göra nåt för er! Men jag ville bara säga att jag önskar er all lycka och välgång.. många varma kramar från oss i norrtälje... // Sandra

2010-08-13 @ 21:15:40
Postat av: weronica

tack så mycket, det värmer <3

2010-08-16 @ 12:54:49
URL: http://hedvaalls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0