en plats som skulle bli trygg.

jag gråter, saknar dig så jävla mycket tobbe! bara tanken på allt som har hänt på senast tid, får mig att börja undra hur mycket mer man orkar. hur mycket ska en människa klara av? se dig tina bort från världen, mitt hjärta blir till sten och jag får svårt att andas.. saknar dig så mycket, vill att i skrivandes stund att du kommer och torkar bort mina tårar, och ger mig en kram & säger att det kommer bli bra.. ingenting är bra, inte när du inte finns här hos oss. linn - en sång från hjärtat, brukar lyssna på den, alla ord passar så bra på hur jag känner och tycker. jag vill se dig andas, jag vill se dig gå, jag vill se dig le, jag vill höra din röst. men jag kommer aldrig mer att få se dig. du brydde alltid om mig, om hur jag mådde och mådde jag dåligt så fanns du där.. jag behöver dig nu, behöver dig så jävla mycket. vet inte vart jag ska vända mig längre. jag mår inte bra och kommer nog aldrig göra det heller. jag älskar & saknar dig tobbe <3

och så saknar jag min katt, det är så tomt utan dig här hemma murre.. vill att du kommer hem till oss, för just nu skulle jag ha kramat om dig i soffan och pussa på dig, du skulle få det att kännas mycket bättre.. den trösten skulle jag behöva nu.

din matskål är fortf kvar, på samma plats som du lämnade det. fortf mat i, men som har torkat in i skålen. din kattlåda är fortf kvar, jag hade bytit lådan dagen innan och den är fortf kvar! hur ska vi kunna ta bort det? det är som att man verkligen kommer att radera allt, då kommer det verkligen kännas på riktigt att du har lämnat oss, att du är död och att du aldrig mer kommer tillbaka.. att du aldrig mer kommer att snarka i ens öra, mjaua när du är hungrig och vill ha mat, klättra & kämpa dig upp på balkongen för att vi sitter där och käkar. jag hatar det här, hur ska vi kunna ta bort dina saker? saknar dig, 15 underbara år.

man sätter sig på balkongen och det första man ser är där du låg och njöt av kvällen sista gången i ditt liv, där du låg och kämpa. där du låg och blödde och hostade blod, där jag fick se dig för sista gången.. du ska få din rättvisa murre, dom ska få sitt straff, vi ger oss inte! jag älskar & saknar dig murre <3




hoppas ni har det bra där uppe! ni får vänta på mig
och ta emot mig när min tid på jorden är slut <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0