ey kompis det går bra nu.


i love my lady yup yup i love my chick..

väntar på att få gå ut till parkeringen och dra till jobbet! börjar tio & slutar fyra, efter det så väntar en "helena måltid" hemma hos henne, undrar vad ungen hittar på! hon har ju sina konstigheter ;> vid sex ikväll, så blire att dra till badhuset, då vi ska simma & LEKA! ska bli naaaaaajs. en sista sak - jag älskar livet nästan så att jag spricker som en blå balong.. nej, nu ska jag röka & klä på mig tyyyypp .. hejsvejs, vinkar som en galning :)


Kommentarer
Postat av: din lady

jag ska bjuda på en rätt som du aldrig glömmer ;) haha.. så har det väl varit med alla rätter för att dom blivit så äckliga :D ses sen, älskar dig meest <3

2010-02-09 @ 10:35:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0