söndag

jag vet inte hur jag mår, jag kämpar varje dag.. varje dag, är en kamp om att orka med. jag fajtas med orken och lusten så det skriker om det! jag hatar att aldrig bli förstådd. jag hatar att vara flickan som inte mår bra, som får sina attaker. jag vill kunna må bra jämt, dom gångerna jag är glad och inte behöver spela glad är det bästa jag upplever just nu! det tar på orken att spela glad också. jag har sånna fruktansvärda mardrömmar, är livrädd för dig. i drömmarna så slår du mig, du säger att jag har förstört hela ditt liv.. ditt ansikte som en gång var som en hundvalp, har blivit till världens läskigaste typ. är så jävla rädd! är så rädd när du kommer ut..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0