:(

det var den bra dagen det, tack för det ditt jävla svin! hur fan kan du? har detta ngt med rättegången att göra? va? har det här något med att du mörda den bästa människan på hela jorden något med detta att göra? hur fan kan du? han är död och kan fan inte säga sitt i denna sak. fyfan.. visa lite respekt, tror du på fullaste allvar att du får mildrare straff? du bara förstätter att förstöra för mig & min familj, även när du sitter på häktet i väntan på domen? har du så tråkigt där, så du måste fortsätta? men va nöjd, för jag kommer inte ljuga! jag berättar varenda jävla liten detalj, för att visa att jag inte ljög på rättegången, du ska få.. det ska du verkligen få! hoppas du får livstid. fan för dig, & jag som verkligen älskade dig. du var en person, men den är du verkligen inte längre.

kan inte jag bara får sakna tobbe, som du tog ifrån mig? :(




JAG ÄLSKAR DIG TOBBE, JAG ÄLSKAR DIG TOBBE, JAG ÄLSKAR DIG TOBBE! kommer alltid att göra det, jag skiter i om alla tror att vi haft ett förhållande. för det är bara du & jag som vet sanningen. och den sanningen kommer jag kämpa för, kommer göra allt för den sanningen.. kommer prata för dig & mig tobbe. ska kämpa för att du ska få sova i fred <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

underbara, fina torbjörn!

2010-06-17 @ 21:56:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0