.

är så slut i kropp och själ. så trött på att spela glad jämt, när man i själva verket bara vill lägga sig i sängen och inte vakna igen.. saknaden är så stor! varje dag som går, så är det något som fattas, det är du torbjörn. ett liv utan dig? faan. vill inte det. vill att du smsar och tjatar om att man ska komma till kuri och dricka vaniljgrogg med dig. saknar när vi jämt åkte i bilen. saknar att få uppleva mina körlektioner med dig. jag & helena säger jämt att nu hade vi åkt runt i cadillacen.. för det hade vi gjort. minns du när vi åkte till stockholm för att se 2012? fyfan vad jag & helena skrattade åt dig, när du höll på att fjanta dig ifram med folk som åkte förbi, hahah! en sån härlig person tobbe..

ååååh! jag var på konsum igår med mamma, skulle ta en gräddfil så hör jag en låt, och jag ryyser i hela kroppen.. jag undrade varför? sen efter nån sekund så kom jag på att det var en låt från din skiva du hade i bilen, som vi jäääämt lyssnade på (eftersom du bara hade en skiva i bilen som var bra) hahah, och när jag märkte att det var den låten, så skriker jag efter mamma, och springer till henne medans jag sjunger på låten! var så glad, var så glad att få höra låten, så jag fick typ panik och började nästan gråta. jag saknar dig varje dag tobbe, finner inga ord som beskriver min saknad av dig <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0