ett år sen, ett år sen..

imorse när jag vakna så såg jag att snön hade kommit, i vanliga fall brukar jag jubla av lycklighet. men idag så började jag gråta. den här vintern och kommande julafton plågar mig så grymt mycket. för ett år sen hade jag den familj jag alltid önskat mig, för tobbe & patrik bodde hos oss då och min familj var lyckligare än någonsin. jag satt sen i lastbilen och började tänka på när vi jämt satt i tobbes ford och gled runt på alla äventyr vi hade. minns när vi alla satt i bilen och du började sladda som en tok (du älskade att sladda), och mamma gallskriker att du ska sluta för hon blir åksjuk, du tyckte det var kul och du hade ditt fina leende på läpparna. fan vad jag saknar mitt gamla liv. den här vintern och julen kommer vara så jobbigt, för tänker bara tillbaka på mitt lyckliga liv för ett år sen! och bara tanken på julafton får mig att börja gråta, men mamma sa "han hade nog en underbar, sista julafton".. och det hoppas jag, för det var min bästa julafton!

men vi ska fixa detta också, men det är svårt, så jävla svårt när halva hjärtat är någon annanstans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0