varje dag är en kamp

saknar dig torbjörn - varje dag. varje dag så tänker jag på dig och alla minnen med dig men nästan alltid så kommer det hemska upp, vill bara radera det! men ändå inte, för det är mina sista timmar med dig tobbe! mitt sista minne med dig, det sista jag fick uppleva den bästa människan på jorden med. så jävla förjävligt att ha dom minnerna som det sista utav dig.. jag vill minnas det sista utav dig, när du var vid volvo och meckade med din nya bil som du precis hade köpt när vi kom upp dit. den bilen som vi skulle börja övningsköra med. hur glad du var, hur glad du var att ha något att göra om dagarna. med dina skitiga händer som var fulla med olja och smuts :) det minnet skulle jag vilja ha som mitt sista minne med dig, för det var så jävla bra. jag var så glad av att se dig (hade inte gjort det på länge), att se dig glad & glad över att vi skulle börja köra tillsammans. allt var perfekt.

psyk sa till mig igår " vad skulle tobbe säga om han såg dig sitta här och gråta? " och jag vet precis vad du skulle säga och hur du skulle göra allt bra igen! du skulle få en att börja skratta ist för att gråta. du är så saknad tobbe.. du var min bästa vän, du var en vän i både vårt och tort. glömmer dig aldrig, eller jag menar det går inte att glömma dig. du var & är bäst <3 älskar dig torbjörn höybakken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0